Udana akcja marki bmw

Przygotowanie oraz przeprowadzenie akcji serwisowej w sposób przyjazny dla użytkowników samochodu jest możliwe. Udowodnił to jeden z najlepiej znanych producentów samochodów. Firma bmw zdecydowała się przeprowadzić taką akcje polegającą na wymianie jednej z części układu egr. Akcja serwisowa bmw odniosła sukces dzięki szybkiemu podjęciu decyzji oraz zaangażowaniu pracowników. Już na etapie wstępnego komunikowania się z zainteresowanymi posiadaczami samochodów wykorzystano wszystkie dostępne kanały komunikacji. Pozwoliło to na uniknięcie zdenerwowania klientów marki. Szerokie rzetelne informowanie o powodach i zasadach, na jakich będzie prowadzona akcja serwisowa bmw zostało pozytywnie odebrane. Podobnie możliwość wygodnego indywidualnego ustalania miejsca oraz czasu przeprowadzenia wymiany. Kierowcy nie byli zmuszani do korzystania z konkretnych warsztatów. Mogli wybierać z listy autoryzowanych stacji obsługi.

Galeria